PINK MOUSE...



Slike su vas zarobile...a tek da kušate ove pečene cikle...
Znam da će te teško povjerovati, ali ja sam ih jedva čekala probati i samo sam zamišljala taj trenutak razočarenja jer cikla uvijek ima onaj zemljasti okus i ... dodat ću samo da nije bilo tako... mojoj sreći nije bilo kraja i jedva sam dočekala ovaj trenutak - da ih podijelim s vama. A vi već na sljedećoj obiteljskoj proslavi ili partiju s društvom ostavite sve bez daha ...uživajte u tom trenutku!


SASTOJCI: 
cikla, sir, kiselo vrhnje, origano, timjan, češnjak ,limun ,sol , maslinovo ulje...

PRIPREMA: 

Ciklu dobro oprati i staviti u posudu za pečenje ...dodati kriške limuna, začinsko bilje, češnjak u kori, posoliti , nauljiti i peći pola sata na 200 °C . Tada pokriti alu folijom i peći još pola sata na 170 - 180 °C...Isključiti i ostaviti da se ohladi u pećnici...


Na najsitnijem ribežu ili ako ste u mogućnosti imati ovakav sokovnik... učinite to u njemu... http://www.surlatable.com/product/PRO-1683648/The+Breville+Juice+Fountain+Plus%09 naribati ili iscijediti sok iz 1 manje svježe cikle ...


Sok cikle umiješati u sir, dodati toliko vrhnja da se poveže, protisnuti kroz sito i dodati pečeni češnjak, nekoliko žlica maslinovog ulja, posoliti... 


Pomoću dresir vrećice http://www.surlatable.com/product/PRO-1788025/Wilton+Disposable+16%26%2334%3B+Decorating+Bag+12+Count ispuniti izdubljene cikle...



Uživajte gledati, ali i jesti!




Primjedbe