Mamin žuti ajvar / Mother's yellow chutney


Ne znam kada je i komu palo na pamet napraviti žuti ajvar!
Ali znam da je moja mama, po tom pitanju bila vrlo pametna i snalažljiva u mojim očima onda kad sam vidjela da nam je umjesto crvenog napravila žuti ajvar. Sjećam se samo kako se žalila susjedi, da joj paprike slabo crvene ... A mi djeca ludi za ajvarom, kao ova sad za nutellom! Valjda smo joj dosađivali s pitanjima. Kad će ... kad će ajvar? Ili je bilo nešto drugo... treće !?
A djeca kao djeca, padne im na pamet i bez nekog razloga krenu pitanja! Pitate li me kakva je razlika između žutog i crvenog...
Idemo vidjeti!
_____________

I do not know when and to whom occurred to make yellow chutney !
But I know that my mother , on this point was very smart and resourceful in my eyes when I saw that she made ​​a yellow chutney .
If you ask me what is the difference between the red and yellow ...
Let's see !




Primjedbe