ŠARENA SALATA...



Najljepša od svih, a za nju vam je potrebno : 5 kg kupusa, nekoliko paprika u bojama, 2 glavice luka, 5-6 mrkvica, krastavci, zelene rajčice ... i cvjetaču ako je volite... Od začina ja stavim samo sol - 2 žlice na 6 kg povrća isto toliko šećera, 4 dcl alkoholnog octa , 8-9 dl vode, 3- 4 dcl ulja i 3-4 žlice papra u zrnu.

PRIPREMA: 

Kupus naribati ... http://www.surlatable.com/product/PRO-1038504/Wusthof+Gourmet+7-Piece+Block+Set ... ja to radim nožem jer mi je tako najdraže, a i nije neka količina pa nije neki problem. 



Posoliti ga s dijelom soli od navedene količine. Nakon pola sata dodati svo narezano povrće - mrkve na kolutiće , a ostalo ja režem na režnjeve. 



Izmiješati i puniti staklenke koje su prokuhane ili zagrijavane u pećnici na 100°C 15 min najmanje. Dobro ih napuniti i dodati između po nekoliko zrna papra. 



Pomiješati ocat, vodu , sol i ulje , pa kad se otope sol i šećer uliti u svaku staklenku do 1 cm ispod ruba... Nakon nekog vremena doliti u svaku još koliko treba...To je najbolje ostaviti preko noći i sutra doliti koliko još fali...
Za sigurnost ja volim s malo te tekućine pomiješati po 3-4 zrna konzervansa po staklenci i dodati na vrh svake . Na kraju uliti još po malo ulja u svaku. Pokriti celofanom i preko zatvaračem dobro zavrnuti... 
Od ove količine meni izađe desetak staklenki od 1kg...a sve ovisi koliko ih čvrsto napunite... Ne treba da je prenabijeno, ali ni prazno. 
U predivnoj salati možete uživati već nakon nekoliko dana. Uslast!





Primjedbe

  1. Divna salata, dopada mi se. Odprilike Koliko dugo moze salata stajati u teglama ako se ne doda konzervans? Hvala puno.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar