JEČAM S GRAHOM...



Mislim da ne postoji netko tko je više od mene mrzio ječam i duge hladne zime u kojima su se danima izmjenjivala tako neka čudna variva moje mame u kojima su svi uživali osim mene...Ali već dugo nije tako i ta čudna variva su postala moja omiljena jela i rado ih spremim u bilo koje doba godine, naravno i s nekim malim promjenama jer nisam htjela otići predaleko od onog omraženog okusa iz djetinjstva...sada tako dragog!



SASTOJCI: 
Ječam, grah, dimljena svinjska koljenica, luk, češnjak, mrkva, koncentrat rajčice, komadić čili papričice, list lovora, sol, papar, ulje

PRIPREMA: 

Skuhati svinjsku koljenicu, odvojiti od kosti, narezati na komade ...Dio vode od kuhanja sačuvati...
Skuhati ječam dan prije...Ja uvijek skuham malo veću količinu pa skuhan stavim u zamrzivač za drugi put...Isto to napravim s grahom ili koristim onaj iz limenke kao što je ovaj crveni ovdje... 


Na ulju u loncu... http://www.surlatable.com/product/PRO-1838382/OXO+Good+Grips+Nonstick+Pro+Hard+Anodized+Stockpot+8+qt popržiti usitnjeni luk, dodati mrkvu na sitne kockice, lovor, češnjak, koncentrat rajčice...


Dodati i meso koljenice i zaliti vodom od kuhanja koljenice...


Ubrzo dodati i ječam...papar, čili, sol ...i ocijeđeni i isprani grah ako je iz limenke...


Kuhati dok ne postane sjajan i kremasto gust...



Primjedbe