FRANA KROŠTULE...






Ako bih morala izdvojiti neko od ovih jela, koje bi moglo biti najviše moje i koje mi je posebno drago, bile bi to ove kroštule...I zato što sam ja pravim imenom Frana ...nek se dijete zove kao ja...


SASTOJCI: 
Brašno, jaja, šećer, korica naranče, korica limuna, rakija, sol, šećer u prahu, ulje za prženje, pekmez

PRIPREMA: 

->Uzeti jaja i na svako jaje pola žlice šećera pa izmutiti to mikserom
->Dodati malo soli i toliko žlica rakije koliko je jaja...na svako jaje 1 žlica rakije - to je stara pelješka receptura! 
->Dodati nastruganu koricu limuna i naranče i početi dodavati brašno - koliko treba da se umijesi tvrđe tijesto...

->Omotati ga prozirnom folijom i ostaviti pola sata najmanje...
->Razvući u tanak list, oko 2 mm i čašom ili modlicom u dvije veličine vaditi oblike kruga...
->Svaki kolačić zarezati na 4 mjesta, kako je na slici  


->U sredinu većeg kapnuti 1 kap vode pa staviti manji i pržiti u vrućem ulju pritiskajući drvenim štapićem u sredinu cvijeta - samo dok se uhvati i ne upirati jako da se ne razbije
Pogledajte i naš video recept...




->Kad se ohlade u sredinu svake staviti po žličicu finijeg pekmeza i posuti šećerom u prahu...




Primjedbe