Punjene paprike na način moje mame / Stuffed bell peppers by my mom


Punjene paprike na način moje mame / Stuffed bell peppers by my mom
Punjene paprike na način moje mame / Stuffed bell peppers by my mom


Za pripremiti punjene paprike ne treba nekakve mudrosti, jer to se nauči od majke. 
A kako je to radila moja majka i što ih čini drugačijim, pogledajte...
_______________

To prepare stuffed peppers does not need some wisdom because it is taught from the mother. 
And how my mother cooked them and what makes them different, look here...

Punjene paprike na način moje mame / Stuffed bell peppers by my mom


SASTOJCI / INGREDIENTS:

- 800 g mljevenog mesa / 800 g of minced meat
- 12-15 kom paprike / 12-15 pcs of peppers
- 150 g crvenog luka / 150 g of red onion
- 2 režnja češnjaka / 2 cloves of garlic
- 320 g panecete / 320 g of bacon
- 10 grančica peršina / 10 springs of parsley
- 50 g mrkve / 50 g carrots
- 1 žličica crvene paprike / 1 tsp of red pepper powder
- 2 i pol žličice soli / 2 and a half tsp of salt
- 60 g riže / 60 g of rice
- 600 ml juhe / 600 ml of soup
- 4 žlice biljnog ulja / 4 tbsp of vegetable oil
- 2 žlice brašna / 2 tbsp all purpose flour
- 180 ml pasirane rajčice / 180 ml of tomato paste
- 1/3 žličice papra / 1/3 tsp of pepper

Postupak pripreme pogledajte u našem video receptu...
------------------
Watch the preparation process in our video recipe ...


Punjene paprike na način moje mame / Stuffed bell peppers by my mom




Primjedbe