Ajme, koliko nas je! - Igra za siječanj (januar)...

Višnje
Ajme, koliko nas je! 
Igra za siječanj (januar)... http://kuvarigrice.blogspot.ba/2008/11/ajme-koliko-nas-je-pravila.html

Drage moje, biti domaćica, vama vrsnim kuharicama i sve redom poznatim i priznatim blogericama, za mene je izuzetna čast.
Hvala mojoj dragoj Dubravki s bloga - Džoli volinet kuhar - .... http://dzolistic.blogspot.ba/ koja mi je dala ulaznicu i predala kuhaču.
Taj osjećaj oduševljenja vam ne mogu opisati, ali se nadam da će te bar dio osjetiti u ovom mjesecu druženja na mom skromnom, ali toplom blogu, uz moja i vaša predivna slatka i slana jela.
Neke od vas poznajem, većinu ipak ne i radujem se što sam dobila priliku upoznati vas, ali predstaviti se...

Pa neka igra počne, na temu - VIŠNJA!
Nestrpljivo čekam prva jela i nadam se da je ovo dobar izbor za sve i da nećete odoljeti ovoj, maloj crvenoj zavodnici! Nek zamirišu višnje i sretno ... više meni nego vama!
Svoje recepte šaljite na mail... falikuna@gmail.com




Primjedbe