Osso buco - video recept

Neće biti tipični osso buco po izgledu, ali po okusu se neće razlikovati ! ...
________________

There will be not so typical osso buco in appearance, but the taste will be the same ! ...

http://zlicomivilicom.blogspot.ba/2015/06/osso-buco.html

Danas sam u mesnici vidjela veliku krišku teleće koljenice i odmah sam znala da je to ono po što sam došla! Kao da je čekala baš mene! Bila je prilično velika i pomalo nezgrapna, s krivo otpilanom središnjom kosti, ali toliko svježa i pupasta da joj nisam mogla odoljeti. A kako me danima progoni želja za nešto poput osso buca, odluka je pala i ... idemo u kuhinju!
________________

Today I was at the butcher's saw a large slice of veal shank, and I knew immediately that this is why I came! As that was waiting just for me! It was quite large and somewhat unwieldy, with the wrong sawmill central bone, but so fresh that I could not resist. A haunted me for days desire for something like osso buco, the decision was made ... and I go to the kitchen!











Primjedbe