BOLT PAPRIKE...



Ja na sreću, što je i normalno u mojim godnama, imam toliko vremena da si mogu priuštiti dugo ispijanje prve, jutarnje kave, ali i još nešto čega se nikada odreći neću - prelistavanja dnevnih novina! Sadržaj me i ne zanima toliko, koliko volim taj zvuk, to šuškanje novinskog papira pod prstima...lomljenje stranica dok se slažu, na jednu ,pa opet na drugu stranu... Ali jutros sam pretjerala. Podnevna zvona me vratiše u stvarnost i započinje moja utrka s vremenom... Bacam paprike u tavu... početak nije obećavao, ali mašta, snalažljivost i iskustvo uvijek dobiju ... BAŠ SVAKU UTRKU!



SASTOJCI: 
Paprike, crveni luk, gljive, 3-4 kriške mesnate slanine, 3-4 žlice ribanog sira, bilo kojeg topivog, malo parmezana, usitnjeni peršin, jaje, 1-2 kriške mekog dijela kruha ili 1-2 žlice krušnih mrvica, sol, papar po želji ... I još jaje, brašno i krušne mrvice za pohanje.

PRIPREMA: 



Pečene paprike očistiti od sjemenki i kožice, filetirati, ako su manje paprike onda na 2 fileta svaku... 
Na ulju u tavi ...  http://www.surlatable.com/product/PRO-1432533/Scanpan+CTQ+Nonstick+Skillets popržiti usitnjenu slaninu i dodati luk, kad povene i gljive što je moguće sitnije rezane... Posoliti i nakon 5-6 min maknuti i ohladiti. 
Umiješati sve navedene sastojke... 



Na svaki filet staviti po žlicu nadjeva i zamotati...kao na slici! 



Povaljati u brašno, jaje i krušne mrvice ...



Pržiti u dubokoj masnoći dok ne pozlate!



Uz ovako pečene i pohane paprike lijepo se slaže tartar umak ili umak od rajčica kako sam ja danas imala.
Na meso nećete ni pomisliti! Uživajte!





Primjedbe