PRINCEZ KRAFNE...



Znam da neće izazvati uzdahe niti pobrati pohvale za izgled, ali s obzirom da su to naše i moje prve princez krafne, ja sam i više nego zadovoljna i jedva sam čekala podijeliti ih s vama...
Vrijeme je za kavu i ...PRINCEZ KRAFNE...
SASTOJCI ZA TIJESTO: 
200 g brašna, 200 g maslaca, 100 ml mlijeka, 100 ml vode, malo soli i 4 jaja
ZA KREMU: 
800 ml mlijeka, 4 žutanjka, 5 žlica gustina, 2 žlice brašna, 10 žlica šećera, 2 vanil šećera, 8o g maslaca
PRIPREMA: 

Staviti u lončić mlijeko, vodu i sol pa kad prokuha dodati maslo ...kad se otopi umiješati brašno ,odjednom cijelu količinu i snažno miješati da se dobije jednolična masa i kompaktna kugla...
Smanjiti vatru i nastaviti pržiti tijesto još dvije - tri minute ...dok se na dnu ne pojavi zadebljali bijeli sloj...

Prebaciti tijesto u drugu posudu, pokriti prozirnom folijom i ostaviti da se ohladi. U potpuno hladno dodati jedno po jedno jaje ...bilo bi dobro izvagati tijesto i dodati po jedno jaje na svakih 100 g tijesta...

 Napuniti vrećicu i na peka papirom obloženom limu istisnuti kolačiće u većem razmaku...

Peku se prvih 10 min na 250°C i još 20 na 180°C.



Odmah tople školjke se izrežu na 2 dijela i to škarama!
KREMA:
Prokuhati mlijeko i umiješati sve navedene sastojke izmiješane s dijelom odvojenog mlijeka kao puding...U vrelu skuhanu kremu umiješati maslac... 

Kad se ohladi napunti školjkice iz vrećice za ukrašavanje...


NAPOMENA: 
Ja sam dodala u kremu oko 100 g tučenog vrhnja za šlag ...umiješala ručno da mi ostane rahlije i prozračnije, a 100 g sam ostavila za staviti na kremu ...na svaku princezu ...Preporučam i vama jer je puno ukusnija i pjenastija krema...Količinu možete i povećati...posuti šećerom u prahu!




Primjedbe